Hívjon! +36 30 472 2029
E-ügyfélkezelés

CRM - testreszabható ügyfélkezelés

A CRM folyamatok köre magában foglal minden olyan folyamatot, ami valamilyen formában köthető az ügyfelekkel való együttműködéshez, a meglévő ügyfelek kiszolgálásához, a nekik történő újraértékesítéshez, vagy potenciális ügyfelek megkereséséhez.

Célja egy olyan támogatási rendszer létrehozása, mely az adott vállalkozás ügyfélkezelési rendszerét modellezi, automatizálja az információ áramlását és maximális támogatást nyújt az adatok feldolgozásában, tárolásában, rendszerezésében és aktív használatukban. Így minden résztvevő hatékonyabban tud dolgozni, mert kevesebb dologra kell figyelnie.

Az egységes rendszer biztosítja, hogy a cég bővülése - pl. új alkalmazott felvétele - esetén minimálisra csökkenjen a tanulási időszak és az ebből adódó ügyfélkiszolgálási folyamatlassulás. Emellett a management számára áttekinthetővé teszi a cég ügyfélkezelési folyamatait, a vezetőségnek minden pillanatban rálátása van az alkalmazottak teljesítményére, hatékonyságára, munkájuk minőségére.

Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner