Hívjon! +36 30 472 2029
E-ügyfélkezelés

On-demand Call Center

A kis- és középvállalkozások esetében jellemzően a cég egyik - egyéb feladatokat is ellátó - alkalmazottja végzi a telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet, és ez az idő jelentős részében jól működik. Minden cég életében lehetnek azonban olyan időszakok, amikor célszerű lenne a meglévő ügyfeleket kampányszerűen elérni, például visszajelzések gyűjtése, igényfelmérés, akciós lehetőségek, újdonságok ismertetése céljából. A hírlevélküldés nem minden esetben jelent jó megoldást, hiszen a cég nem feltétlenül rendelkezik valamennyi ügyfele e-mailcímével, nem tudható biztosan, hogy a kiküldött e-mail eljut-e a döntéshozó kezébe, és ha igen, más, fontosabb teendők miatt akkor is általában megválaszolatlan marad.

Ha fontos Önnek, hogy azonnali visszajelzést kapjon az ügyfeleitől, és nagy számú embert kellene rövid időn belül elérnie, segíthet Önnek on-demand Call Centerünk, amelyet időszakosan, azaz szükség esetén vehet igénybe, költsége pedig a kampány ismeretében jól tervezhető, fix összegű.

Szolgáltatásunk úgy lett felépítve, hogy a KKV szektor szereplőinek is elérhető legyen, így megfizethető és rugalmas alternatívát kínál minden piaci szereplőnek.

Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner